Часті питання

Оформити замовлення в компанії ART FLAME дуже просто.

Після розміщення потрібних товарів в кошику натисніть кнопку"завершити замовлення". Створіть обліковий запис клієнта. Якщо у вас вже є обліковий запис клієнта, ви можете легко зареєструватися за допомогою своїх даних користувача (адреса електронної пошти та пароль). Потім вам належить пройти три етапи процесу замовлення (адреса - спосіб оплати - підтвердження), після чого ви зможете завершити замовлення.

Чи можу я також зробити замовлення по телефону?

Так, ви можете оформити замовлення по телефону, зателефонувавши за номером +380955515055.

Щоб мати можливість купувати з сайту, чи потрібно мені створювати обліковий запис?

Так. Для того щоб зробити замовлення на сайті ART FLAME, у вас повинна бути обліковий запис клієнта. Реєстрація дуже проста. Все, що вам потрібно зробити, це ввести своє ім'я, адресу електронної пошти та пароль.

Чи можу я скасувати замовлення, якщо він ще не був відправлений?

Скасування замовлення можливе, якщо ваше замовлення ще не було відправлено. Будь ласка, зв'яжіться з нами по телефону, щоб ваш запит на скасування можна було перевірити безпосередньо. Ви можете зв'язатися з нашою службою підтримки клієнтів у будь-який час за телефоном +380955515055.

Що робити, якщо потрібного товару більше немає на складі?

Без проблем. Ви можете зробити попереднє замовлення, і коли товар буде доступний, ми зв'яжемося з вами.

Які способи оплати приймаються?

Готівкою при купівлі товару зі складу
Накладений платіж
Безготівковий платіж на рахунок в банку (реквізити рахунку уточнюються у менеджера)
Чи можу я платити в розстрочку?

Оплата частинами-Приват Банку

Скільки коштує доставка?

ART FLAME бере на себе витрати з доставки до вантажного відділення "Нова пошта".

Який термін доставки замовлення?

Зазвичай доставляються протягом 3-4 робочих днів.

Через які транспортні компанії відправляється замовлення?

Товари відправляються через кур'єрську компанію " НОВА ПОШТА”

Я не отримав посилку. Як мені вчинити?

Ви вже повірили статус доставки за допомогою номера транспортної накладної, відправленої нами за адресою електронної пошти? Інформація, яку ви бачите, показує поточний статус замовлення. Додаткову інформацію про вашу посилку можна отримати в службі підтримки клієнтів.

Що мені робити, якщо мій товар був пошкоджений під час доставки?

При отриманні замовлення на Новій Пошті Ви перевіряєте цілісність замовлення. Якщо виявлено пошкодження зв'язуєтеся з продавцем. З менеджером Нової Пошти складаєте і підписуєте акт претензію що товар пошкоджений.

Якщо ви виявили проблему із замовленням будинку, зв'язуєтеся з продавцем, надсилаєте фото або відео проблеми і компанія її вирішує найближчим часом.

Якщо один з доставлених предметів пошкоджений, має дефекти або будь-які проблеми, ви, звичайно, можете повернути його безкоштовно.

Чи повинен я платити за повернення?

Вартість доставки для повернення товару оплачується компанією ART FLAME.

Як мені повернути свої гроші?

Повернення коштів завжди здійснюється через платіжний метод. Як тільки ми отримаємо повернутий товар, ми переведемо ваші гроші на ваш рахунок. Однак банківська операція може зайняти кілька днів. Якщо у вас є які-небудь питання, ви можете зв'язатися з нашою службою підтримки клієнтів в будь-який час. Ми будемо раді Вам допомогти.

Скільки часу зазвичай потрібно, щоб повернути мої гроші?

Як тільки ми отримаємо і підтвердимо повернення, виставлена сума буде повернута протягом 14 днів.

Ми використовуємо файли cookie на цьому сайті для покращення роботи користувачів.

Використовуючи наш сайт, Ви визнаєте, що прочитали та зрозуміли політику конфіденційності. Більше інформації